Відкрити меню

НАСОСИ ЕЦВ технічні хорактерістіки

НАСОСИ ЕЦВ технічні хорактерістіки

Насоси ЕЦВ призначені для подачі води зі свердловин із загальною мінералізацією (сухий залишок) не більше 1500 міліграма/л; з водневим показником (ph) від 6,5 до 9,5; з температурою до 28980К (25 ОС); з масовою долею твердих механічних домішок не більше 0,01%; сульфатів – не більше 500 міліграма/л; сірководня не більше 1,5 міліграма/л

Агрегати можуть бути використані для міського, промислового і сільськогосподарського водопостачання, а також для зрошування і пониження рівня грунтових і пластикових вод. Працюють в тривалому режимі від мережі трифазного змінного струму 380В, 50Гц.

Агрегат складається з відцентрового насоса і погружного електродвигуна, вали яких сполучені жорсткою муфтою. У муфті є отвори під комірчик для дроту валу насоса в зборі з електродвигуном. Робоче положення агрегату вертикальне.

На всмоктуючій частині насоса розташована сітка, службовка для затримання крупних часток, що містяться у відкачаній воді. Агрегат під час роботи розташований під водою.

Кожен рівень насоса складається з обойми, робочого колеса і відведення лопатки. Положення робочих коліс на валу фіксується шпонками, втулками розпорів і захисних. Вал насоса обертається в радіальних підшипниках ковзання, змащення яких здійснюється перекачуваною водою. У верхній частині насоса розташований зворотний клапан, який перешкоджає припливу води з водопідіймальних труб назад в свердловину і розкручуванням цим потоком води насоса при його зупинці.

Сполучною ланкою насоса з електродвигуном є підведення (основа), яке одночасно служить приймальною камерою для забору води зі свердловини.

Робота насоса заснована на силовій дії лопатей робочого колеса, що обертається, з потоком води. Потужність електродвигуна витрачається на приріст енергії потоку води в робочому колесі.

Електродвигуни погружні складаються з наступних основних вузлів: статора, ротора, щитів підшипникових, наполегливого підшипника і фільтру. Статор служить для створення силового електромагнітного поля, що приводить ротор в обертання і є корпусом, в якому запресований пакет магнітопроводу статора з укладеною в нього обмоткою. До обмотки приєднано три вивідні кінці, до яких у свою чергу приєднується струмопровідний кабель. Обмотка виконана дротом з водостійкою ізоляцією. Місця з’єднань ізолюють липкою водостійкою стрічкою.

Ротор представлений для перетворення енергії електромагнітного поля в механічну енергію обертання і складається з валу з напресованим на нього пакетом магнітопроводу. Обмотка ротора може бути виконана з алюмінію або у вигляді мідних стрижнів, сполучених по кінцях мідними кільцями.

Щити підшипникові служать для забезпечення обертання і рівномірності зазору між ротором і статором. У щитах підшипникових запресовані підшипники ковзання, мастилом для яких служить вода, що заповнює двигун.

Опорний підшипник, що складається з п’яти і підп’ятника, призначений для сприйняття осьових зусиль, що діють на ротор двигуна і вал насоса.

УВАГА !!! Забороняється вмикати агрегат безпосередньо від мережі, робити підряд багатократні запуски агрегату (число включень в годину не більше трьох, з інтервалом не менше 5 хвилин) і запуск агрегату, електродвигун якого не залитий водою. Включення в роботу незаповненого водою і не зануреного у воду агрегату, приводить до неминучої аварії. Запуск агрегату можливий лише при повному зануренні його у воду після закінчення 2 годин.

ВИКОРИСТАННЯ АГРЕГАТУ

В процесі роботи

агрегату необхідно: регулярно, через кожних 1000 годин напрацювання, але не рідше за 1 раз в місяць виробляти вимір опору ізоляції обмотки системи електродвигун – струмопідводящий кабель;

Робити технічне обслуговування ящика управління і електронасосного агрегату згідно з вказівками їх Паспорта і Керівництва по експлуатації;

Вести журнал обліку часу напрацювання, запис контрольних вимірів струму навантаження і опору ізоляції, зауважень в процесі експлуатації, ремонту і ревізій.

В разі відхилення агрегату захистом ящика автоматичного управління, а також при виявленні інших неполадок, ящик автоматичного управління і агрегат мають бути піддані ревізії, з метою усунення несправності.

При пониженні температури повітря нижче 0 0С, прийняти заходи, що виключають замерзання води в напірному трубопроводі при непрацюючому агрегаті.

Гирло свердловини під час експлуатації має бути надійно захищене від попадання в свердловину сторонніх предметів (каміння, пісок, сміття і так далі).

ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Щомісячно виробляти виміри спротиву  ізоляції системи струмопровідний кабель електродвигун, яке має бути не менше 0,5 МОм. При зниженні опору агрегат демонтувати і перевірити стан кабелю в місцях з’єднання і кріплення насосів.

Не рідше за один раз в місяць виробляти вимір статичного і динамічного рівня води в свердловині. Перевірити якість відкачуваної води. В разі появи піску необхідно зупинити агрегат. Якщо немає такої можливості, зменшити продуктивність, прикриваючи засувку.

При тривалих зупинках агрегату, що знаходиться в свердловині, виробляти профілактичні запуски тривалістю не менше двох годин, не рідше одного разу в тиждень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Насосы ЭЦВ, кабель ВПП, провод обмоточный, станции управления, запчасти к насосам. Copyright © 2016-2020.
Все права защищены международным законодательством. Копирование и перепечатка материалов запрещены и преследуются по закону.
Купить насосы ЭЦВ со склада в Бердянске: Nasosy.zp.ua, доставка по всей Украине